Subject: KV2025-015 Rail Baltic Estonia vastused seoses Rail Baltica Soodevahe raudteetunneli ehitusloa taotluse nr. 2411271/06361 menetluse käigus esitatud Transpordiameti märkustele
From: "Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Kati Kuura" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jan 2025 16:30:27 +0200

Tere

Edastan Rail Baltic Estonia OÜ 09.01.2025 kirja nr KV2025-015 Rail Baltic
Estonia vastused seoses Rail Baltica Soodevahe raudteetunneli ehitusloa
taotluse nr. 2411271/06361 menetluse käigus esitatud Transpordiameti
märkustele.

Heade soovidega

Egle Vaan

projektijuhtimise tugiüksuse juht

Rail Baltic Estonia OÜ

Veskiposti 2/1, Polarise maja

Tallinn 10138

Tel: +372 517 1833

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.